Μέρος Δεύτερο

Δραστηριότητες


  1. Ξεκινώντας από τα παραδείγματα που έχουν δοθεί στο Πρώτο Μέρος, σκεφτείτε για δραστηριότητες της τάξης σας και:

    • Χρησιμοποιώντας τον παρακάτω πίνακα, περιγράψτε πώς έχετε συνηθίσει να αντιμετωπίζετε τα παρακάτω θέματα διδακτικής:

      Υποστηρίζετε την εξατομικευμένη, ευέλικτη και ανακαλυπτική μάθηση
       
      Προάγετε την ενεργητική και αυτόνομη συμπεριφορά των μαθητών
       
      Προκαλείτε και ενθαρρύνετε την ομαδική εργασία
       
      Διαφοροποιείτε δραστηριότητες για να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες των μαθητών
       
      Παροτρύνετε/παρέχετε κίνητρα
       
      Σέβεστε διαφορετικούς τρόπους μάθησης
       
      Σέβεστε διαφορετικούς ρυθμούς μάθησης
       


    • Με τον παρακάτω πίνακα, δείξτε πού θα μπορούσε η πληροφορική να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις στρατηγικές που έχετε χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα:

      Υποστηρίζετε την εξατομικευμένη, ευέλικτη και ανακαλυπτική μάθηση
       
      Προάγετε την ενεργητική και αυτόνομη συμπεριφορά των μαθητών
       
      Προκαλείτε και ενθαρρύνετε την ομαδική εργασία
       
      Διαφοροποιείτε δραστηριότητες για να αντιμετωπίσετε τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών
       
      Παροτρύνετε/παρέχετε κίνητρα
       
      Σέβεστε διαφορετικές τρόπους μάθησης
       
      Σέβεστε διαφορετικούς ρυθμούς μάθησης
       


  2. Ποιες δυνατές χρήσης της πληροφορικής θα μπορούσατε να εφαρμόσετε για σύντομο χρονικό διάστημα, με βάση τις ικανότητες και τα μέσα που διαθέτετε;

  3. Έχει δημιουργηθεί σε εθνικό επίπεδο ένα FORUM σχετικά με "τρόπους μάθησης....". Αν νομίζετε ότι μπορείτε να δώσετε κάποια βοήθεια ή να βρείτε μερικές λύσεις στα προβλήματα που θεωρείτε συνηθισμένα, σας προσκαλούμε να το επισκεφθείτε.