Συνεργατικές εργασίες καθηγητών στα πλαίσια του έργου TRENDS


Ο προτεινόμενος τρόπος εκπόνησης των συνεργατικών εργασιών είναι ο εξής:

Για τη διεξαγωγή των εργασιών θα συνεργαστούν δύο σχολεία.

Σε κάθε σχολείο: Επιλέγονται τα θέματα (από το συνημμένο κατάλογο) ή ορίζονται νέα. Ορίζονται οι ομάδες εργασίας για καθένα από αυτά. Οι ομάδες εργασίας ανά θέμα δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 4 άτομα ανά σχολείο.

Συνεργασία μεταξύ σχολείων: Μετά από συνεννόηση των καθηγητών-συντονιστών θα οριστεί το δεύτερο σχολείο του TRENDS για συνεργασία. Οπότε, ανά θέμα, οι ομάδες εργασίας θα περιλαμβάνουν καθηγητές από δύο σχολεία.

Παρακαλούμε οι τίτλοι των εργασιών και τα ονόματα των συμμετεχόντων καθηγητών να συγκεντρωθούν με ευθύνη των καθηγητών-συντονιστών και να σταλούν με e-mail στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο μέχρι την Παρασκευή 22/5/98.

Το όνομα του σχολείου με το οποίο θα συνεργαστείτε παρακαλώ να σταλεί όσο το δυνατόν νωρίτερα από τους καθηγητές συντονιστές στη λίστα του TRENDS έτσι ώστε να υπάρχει ενημέρωση όλων των συναδέλφων. Εάν έχετε πρόβλημα στην εύρεση σχολείου επικοινωνήστε μαζί μας.

Το παραδοτέο των εργασιών μπορεί να είναι ένα κείμενο γραμμένο στο WORD ή ακόμη καλύτερα μια παρουσίαση στο Internet (πιθανόν με παραπομπές και σε άλλες σχετικές σελίδες στο δίκτυο) που θα μας σταλεί μέχρι το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς (30/6/98). Γνωρίζοντας ότι ο χρόνος μέχρι τότε είναι περιορισμένος, θα θέλαμε μέχρι τέλος Ιουνίου να υπάρχει τουλάχιστον μια πρώτη (draft) μορφή του τελικού παραδοτέου/εργασίας, η οποία θα υπάρχει η δυνατότητα να συνεχισθεί και τον Σεπτέμβριο.

Οι καλύτερες εργασίες (κείμενο ή Web σελίδες) θα φιλοξενηθούν στο Κέντρο εξ αποστάσεως επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Σημειώνεται ότι ο παρακάτω κατάλογος θεμάτων είναι ενδεικτικός. Είναι δυνατόν η ομάδα ανάλογα με τα ενδιαφέροντά της να επιλέξει και κάποιο άλλο θέμα αρκεί να προσφέρεται για την παραγωγή μιας τελικής εργασίας (κείμενο ή παρουσίαση στο δίκτυο).

Φιλολογικά - Θεολογικά

  1. Διδασκαλία των Ομηρικών Επών
  2. (Συλλογή εποπτικού υλικού, βιβλιογραφικές αναφορές κτλ.)
  3. Αρχαία Θέατρα
  4. Οι επιρροές της βυζαντινής υμνογραφίας στη σύγχρονη ποίηση

Θετικές Επιστήμες

  1. Τρόπος διδασκαλίας και διδακτέα ύλη της Φυσικής- Εργαστηριακές ασκήσεις - Δραστηριότητες
  2. Τρόπος διδασκαλίας και διδακτέα ύλη της Χημείας- Εργαστηριακές ασκήσεις - Δραστηριότητες
  3. Διδακτικά προβλήματα στα Μαθηματικά Γυμνασίου
  4. Διδακτική προσέγγιση των αποδείξεων στη Γεωμετρία
  5. Μαθηματικά και Παιχνίδι
  6. Σύγχρονες εξελίξεις στη Βιολογία (Γενετική, Κλωνοποίηση κτλ.)

Πολιτιστικά

  1. Διοργάνωση σχολικών γιορτών (υλικό, οργάνωση κτλ.)
  2. Η θεατρική παιδεία στο Γυμνάσιο (Θεατρικές παραστάσεις, οδηγός οργάνωσης)
  3. Ολυμπιακοί Αγώνες

Γενικά

  1. Σχολικός Επαγγελματικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (συλλογή εποπτικού υλικού, δραστηριότητες, κτλ.)