Δραστηριότητες μαθητών βάσει του υλικού
α) Να βρουν σε εμπορικά προϊόντα (π.χ. τρόφιμα) την έκφραση συγκέντρωσης του διαλύματος - προϊόντος.
β) Να διαλύσουνορισμένη ποσότητα στερεού π.χ. CuSO4*5H2O σε νερό σε ογκομετρική φιάλη και να υπολογίσουν την συγκέντρωση (Molarity).
Αναμενόμενες αλλαγές στο μοντέλο της διδασκαλίας και μάθησης Με την παρασκευή διαφορετικής συγκέντρωσης διαλυμάτων θεϊκού χαλκού από τους μαθητές θα γίνει η σύγκριση χρώματος (ανοικτό, πιο σκούρο) και αραιότητας συγκέντρωσης.