ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ σε 28 ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Περιφερειακές Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών Πρόσθετων Γνωστικών Αντικειμένων των Ολοήμερων Σχολείων της Δ/νσης Π.Ε. Χίου |
Έργο συγχρηματοδοτούμενο από Κοινοτικούς (75%) και Εθνικούς (25%) πόρους
Διοργάνωση
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Σε συνεργασία με το Τμήμα Επιστημονικής – Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Β. Αιγαίου και το Σχολικό Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Π.Ε. Χίου
Θυμιανά, 21 Ιανουαρίου 2005
Πειραματικά Ολοήμερα Σχολεία: Δημοτικό Σχολείο Θυμιανών Χίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Α΄ Ενότητα 17:00 – 18:15 |
Η πορεία υλοποίησης της Πιλοτικής Εφαρμογής στα 28 Πειραματικά Ολοήμερα Σχολεία |
Αδάμ Αγγελής, Υπεύθυνος της Πράξης |
Μεθοδολογία - Διδακτικές κατευθύνσεις στο Ολοήμερο Σχολείο |
Δημήτριος Ρούγγος, Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Β. Αιγαίου |
|
Παιδαγωγική ατμόσφαιρα - διαπροσωπικές σχέσεις και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο Ολοήμερο Σχολείο |
Δημήτριος Λιγνός, Σχολικός Σύμβουλος Π. Ε. |
|
18:15 –18:30 |
Διάλειμμα |
|
Β΄ Ενότητα 18:30 – 20:00 (Παράλληλες Δράσεις σε μορφή εργαστηρίων) |
Η Πληροφορική στο Ολοήμερο Σχολείο Εφαρμογή της Πληροφορικής στο ολοήμερο Σχολείο, προβλήματα - προτάσεις Διδακτική προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου με την παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδικτύου: Σενάριο διδασκαλίας του κειμένου "Οι τελευταίες ώρες της Σμύρνης" της ΣΤ΄ Τάξης |
Αδάμ Αγγελής,
Θέμης Κολιάρος, Δάσκαλος
Ιωάννης Ρες, Δάσκαλος |
Η Μουσική στο Ολοήμερο Σχολείο |
Κωνσταντίνα Τουρνή, Μουσικός |
|
Η Θεατρική Αγωγή στο Ολοήμερο Σχολείο |
Ειρήνη Σταμούλη, Θεατρολόγος |
|
Η Αγγλική γλώσσα στο Ολοήμερο Σχολείο Το "άλλο Βιβλίο": Λογοτεχνία και γλωσσικά - δημιουργικά παιχνίδια για τη μετα-homework ώρα των Αγγλικών στο Ολοήμερο Σχολείο |
Γεωργία Χούλη, Εκπαιδευτικός Αγγλικών |