Πινγκ-Πονγκ (Επιτραπέζια Αντισφαίριση)
Υπάρχουν διάφορα συστήματα αγώνων, όπως για παράδειγμα αγώνες που αποτελούνται από πέντε, επτά ή εννέα σετ. Νικητής ενός αγώνα είναι ο αθλητής, ο οποίος κερδίζει τα περισσότερα σετ, ανάλογα με το σύστημα που χρησιμοποιείται, π.χ. τα τέσσερα από τα επτά σετ. Ο παίκτης (ή το ζευγάρι) που σημειώνει πρώτος 11 πόντους κερδίζει το σετ. Σε περίπτωση που και οι δυο παίκτες ή ομάδες ισοβαθμήσουν στους 10 πόντους, νικητής ανακηρύσσεται ο παίκτης ή το ζευγάρι που παίρνει διαφορά δύο πόντων από τον αντίπαλο. Ένας αθλητής κερδίζει πόντο: α) αν ο αντίπαλός του αποτύχει να κάνει σωστό σερβίς, β) αν η μπάλα που χτύπησε ο αντίπαλός του ακουμπήσει το φιλέ, γ) αν ο αντίπαλός του κτυπήσει την μπάλα και αυτή περάσει πάνω από το γήπεδό του και την τελική γραμμή χωρίς να ακουμπήσει σ' αυτό, δ) αν ο αντίπαλός του παρεμποδίσει την μπάλα, ε) αν ο αντίπαλός του κτυπήσει δύο φορές την μπάλα, στ) αν ο αντίπαλός του κτυπήσει την μπάλα με πλευρά της ρακέτας που δεν είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς, ζ) αν ο αντίπαλος κουνήσει την επιφάνεια «Παιδιάς» (δηλαδή την επιφάνεια πάνω στην οποία διεξάγεται το παιχνίδι: τραπέζι, φιλέ κτλ.), η) αν ο αντίπαλος αγγίξει το φιλέ, θ) αν το ελεύθερο χέρι του αντιπάλου του ακουμπήσει το τραπέζι. Τέλος ένας αθλητής κερδίζει πόντο με βάση το Σύστημα Επίσπευσης. Το σύστημα επίσπευσης εισάγεται στην περίπτωση που το σετ δεν έχει τελειώσει μέσα σε 10 λεπτά ή εφόσον σε οποιαδήποτε προηγούμενη χρονική στιγμή το ζητήσουν και οι δυο παίκτες ή ζευγάρια.