Ζουγανέλη |
|
Όνομα: |
Αικατερίνη |
Τηλέφωνο: Fax |
210 6013 057 210 6010094 |
e-mail |
1970- 1975 |
Πανεπιστήμιο
Αθηνών, Φιλοσοφική
Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας |
1995 - 1997 |
Πανεπιστήμιο Warwick - Αγγλία: Μεταπτυχιακές Σπουδές επιπέδου Master |
2000 - 2001: |
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Θεματική
Ενότητα : Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως
Εκπαίδευση |
2003 |
«Foreign Language
Teaching in |
|
2002 |
«Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών 2001: Μια γιορτή για τις
γλώσσες». Η Λέσχη των Εκπαιδευτικών. τ.28:12-13. Πατάκης. Αθήνα. |
|
2002 |
«Εσωτερική Αξιολόγηση και Προγραμματισμός του Εκπαιδευτικού
Έργου στη Σχολική Μονάδα», ASPECTS,
τ.71, σελ.22-27, ΠΕΚΑΔΕ, Αθήνα. |
|
2001
|
Ενημερωτικό Φυλλάδιο για το ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών
2001. τ. 1. ΥΠΕΠΘ.
Επιμέλεια έκδοσης σε συνεργασία με την κα Α. Γλυκοφρύδη |
|
2001 |
«Το Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών
και η Ευρώπη», Ενημερωτικό Φυλλάδιο για το
Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών 2001. τ.2:
13, ΥΠΕΠΘ |
|
2000 |
“Η Αξιολόγηση των μαθητών του Δημοτικού μέσω φακέλου
(Portfolio)”, στο Tsagari,C. “Using Alternative Assessment in Class: the case of Portfolio Assessment”, ASPECTS, τ. 61 σελ.6- 24, ΠΕΚΑΔΕ, Αθήνα. |
|
2000 |
Race, P.,“500 Tips for Open and Distance Learning”, Μετάφραση στα Ελληνικά, εκδ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, Αθήνα |
|
1998 |
“The
Practice of Materials Evaluation and Adaptation”, ASPECTS, τ. 53 σελ. 28-31, ΠΕΚΑΔΕ, Αθήνα. |
|
1998 |
“Writing
in the Primary EFL Classroom: Focusing on the
Process”, ASPECTS, τ. 55 σελ. 41-45, ΠΕΚΑΔΕ, Αθήνα. |
|
Σεπτέμβριος
2004 Αθήνα, Συνέδριο ΠΕΚΑΔΕ. Εισήγηση με θέμα: «CEF: background
and
connection with EU language education policies»
Ιούνιος 2003 Αθήνα. ΚΕΕ. Συνέδριο: Ποιότητα της Εκπαίδευσης – Επαγγελματική
Κατάρτιση και Επαγγελματική Ανέλιξη των Εκπαιδευτικών. Εισήγηση
σε ομάδα
εργασίας. Θέμα: «Η Διαθεματική Προσέγγιση στη
Διδασκαλία
και μάθηση
των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφορίας και των
Ξένων Γλωσσών:
Οι συνέπειες στην επαγγελματική ανέλιξη των
Εκπαιδευτικών»
Σεπτ. 2002 Αθήνα, Συνέδριο ΠΕΚΑΔΕ. Εισήγηση με θέμα: «Η Εσωτερική
Αξιολόγηση
της Σχολικής Μονάδας: Ένα πρόγραμμα του Παιδαγωγικού
Ινστιτούτου»
Σεπτ. 2002 Αθήνα, Βρετανικό Συμβούλιο, Σεμινάριο Καθηγητών Αγγλικής:
Εισήγηση με θέμα « A
Story-based Framework with Young Learners»
Μάρτιος 2002 Ισπανία ,Mαδρίτη. Ομάδα
εργασίας για τις ξένες γλώσσες. Εισήγηση με
θέμα: «Foreign LanguageTeaching, Teacher Training and Language
Assessement in
Οκτ. 2001 Αθήνα. ΥΠΕΠΘ. Ενημερωτική συνάντηση Στελεχών της Εκπαίδευσης
και της Διοίκησης της Εκπαίδευσης από Κράτη – Μέλη της Ε.Ε. και
Συνδεδεμένων Χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης:
Εισήγηση με
θέμα:»Ποιες γλώσσες πρέπει να διδάσκονται και από ποια
ηλικία;»
Σεπτ. 2001
Αθήνα. Συνέδριο ΠΕΚΑΔΕ: Εισήγηση με
θέμα «Evaluating your
coursebook in the classroom»
Σεπτ.
1999 |
Αθήνα, Σεμινάριο Καθηγητών Αγγλικής : Εισήγηση με θέμα «
Creative activities with Young Learners” |
Μάιος
1998 |
Αθήνα,
ΠΕΚΑΔΕ: Εισήγηση
με θέμα “Πρακτικές μέθοδοι
για την αξιολόγηση και προσαρμογή του διδακτικού υλικού για την Πρωτοβάθμια
Εκπαίδευση” |
Μάιος 2004 Σεμινάριο (12 ωρών ), στη "Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης
Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές", στους φοιτητές εαρινού εξαμήνου
του Αγγλικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Αθηνών.
Μάρτ. –Απρ. 2003 Σεμινάριο (12 ωρών ), στη "Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης
Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές", στους φοιτητές εαρινού εξαμήνου
του Αγγλικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Αθηνών.
Οκτ. 2002 Σεμινάριο ( 25 ωρών ) στη "Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης
Γλώσσας στην
Δημόσια Εκπαίδευση» στο πλαίσιο της εισαγωγικής
επιμόρφωσης
των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας.
Απρίλιος 2002 Σεμινάριο (12 ωρών ), στη "Διδακτική της
Αγγλικής ως Ξένης
Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές", στους φοιτητές εαρινού εξαμήνου
του Αγγλικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου
Αθηνών.
Φεβρ.
1998 |
3o ΠΕΚ Αθήνας, για
εκπαιδευτικούς Αγγλικής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Εισήγηση
με θέμα: “Αξιολόγηση και Προσαρμογή Εκπαιδευτικού Υλικού για χρήση στην τάξη”. |
2002 |
Αξιολόγηση του βιβλίου «Αγγλικά Ειδικότητας» του 2ου Κύκλου ΤΕΕ, της
ειδικότητας Β, Οδοντοτεχνιτών, του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας. Π.Ι (αρ. αποφ. Γ2/4007/5-7-2001) |
1999 |
Αξιολόγηση Προγραμμάτων Κινητικότητας ΕΠΕΑΕΚ ( έργα της
ενέργειας 1.3.δ.). Διεύθυνση Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης ( αρ. αποφ. Α.Π./1071/ 26-1- 1999 ). |
1998-1999 |
“Εσωτερική Αξιολόγηση και Προγραμματισμός του
Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική
Μονάδα” Υπεύθυνη για το
συντονισμό του προγράμματος που εφαρμόστηκε στο 10ο Δημοτικό Σχολείο, σε
συνεργασία με το Τμήμα Αξιολόγησης του Π.Ι. στο
πλαίσιο του Έργου “ Σχολεία Εφαρμογής Πειραματικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης”
(Σ.Ε.Π.Π.Ε.),της Ενέργειας 1.1.α. του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. |
1998 |
Αξιολόγηση της Ενέργειας «
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ-ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 6 ΠΙΛΟΤΙΚΩΝ ΚΕΓ»: Σύνταξη του Υποέργου, στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ, Β’ΚΠΣ- ΥΠΕΠΘ, Π.Ι |
Ιαν. 2004 - σήμερα |
Πάρεδρος
με 5ετη θητεία στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο του ΥΠΕΠΘ,
με αντικείμενο την αξιολόγηση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. |
2004 - Μαρ. 2000: |
Σύμβουλος για θέματα ξένων γλωσσών του Υπουργού ΥΠΕΠΘ |
Δεκ. 2000 – σήμερα |
Μέλος ΣΕΠ
του ΕΑΠ.
Θεματική Ενότητα : Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρούς Μαθητές |
Σεπ. 1993 – Ιαν. 1999: |
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
Δεκ. 1991–Αύγ. 1993 |
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ( Π.Ι
), Τμήμα Έρευνας, Τεκμηρίωσης και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (αρ. αποφ. Φ 910.28/Η/5073 – 24/09/1991 και
Φ.910.28/Η/6976-07/10/ 1992) |
Σεπ.: 1986-1991 |
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
1974- 1986 |
Iδιωτική εκπαίδευση |
2003 |
Μέλος
ομάδας εργασίας με αντικείμενο την
εισήγηση προς την Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το
Πρόγραμμα Σπουδών και την επιλογή κατάλληλων διδακτικών υλικών, στο πλαίσιο
της εισαγωγής της Αγγλικής στην Γ Δημοτικού |
2003 |
Μέλος
ομάδας εργασίας με αντικείμενο την εισήγηση,
προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ ), αναφορικά με το περιεχόμενο τη δομή και οργάνωση της εισαγωγικής επιμόρφωσης πρωτοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών Αγγλικής Α/θμιας και Β/θμιας
Εκπαίδευσης |
2003- σήμερα |
Μέλος
της ομάδας ερευνητικού – εκπαιδευτικού προγράμματος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
του Πανεπιστημίου Αθηνών, με αντικείμενο την υλοποίηση έργου για τις εξετάσεις
στην Αγγλική γλώσσα στο πλαίσιο του Κρατικού πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας. |
2002-2004 |
Μέλος
της Επιτροπής Εισηγητών Θεμάτων για την Αγγλική Γλώσσα, για το Κρατικό
Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας |
2002-
Μάιος 2004 |
Εκπρόσωπος
του ΥΠΕΠΘ στην Ομάδα Εργασίας, που λειτουργεί στην Κομισιόν, με αντικείμενα τους γλωσσικούς στόχους και το
σχέδιο δράσης για τη γλωσσική ποικιλία και την εκμάθηση |
Φεβρ.-Ιούνιος 2002 |
Μέλος
Ομάδας Εργασίας του ΥΠΕΠΘ για την μελέτη
και ανάλυση του νομοθετικού πλαισίου για το Κρατικό Πιστοποιητικό
Γλωσσομάθειας |
Μάρτιος2001-σήμερα |
Μέλος
της Επιτροπής για τον σχεδιασμό,
την οργάνωση και υλοποίηση του «Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού Αρχαιογνωσίας »
που υλοποιείται από το ΥΠΕΠΘ, σε συνεργασία με την
Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων |
Σεπτ.2000–
Ιούνιος 2002 |
Μέλος
της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής του ΥΠΕΠΘ
για το «Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών 2001» |
2
– 8 – 2000 έως
31-12-2001 |
Εκπρόσωπος
του ΥΠΕΠΘ
στη Συμβουλευτική Επιτροπή της Ε.Ε. για το «Ευρωπαϊκό Έτος Γλωσσών
2001» |