Δραστηριότητα Ι
: Aξιολόγηση Παρουσιάσεων στο Διαδίκτυο και παραγωγή σεναρίου μαθήματος
Εργασίες
Μπορείτε να αξιολογήσετε διευθύνσεις από τον κατάλογο των διευθύνσεων που παρατίθεται στο Παράρτημα Ι είτε άλλες διευθύνσεις που εσείς γνωρίζετε.
Ποιά παρουσίαση στο Διαδίκτυο μπορούμε να χαρακτηρίσουμε “Αξιόλογη”;
Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα νέο βοήθημα για τον εκπαιδευτικό εμπλουτίζοντας τις γνώσεις του και τη διδασκαλία του μαθήματός του. Όμως η δυναμική αυτού του νέου βοηθήματος είναι κάτι το πρωτόγνωρο για τον εκπαιδευτικό κόσμο.
Η αφθονία διευθύνσεων στο Internet συχνά αποθαρρύνει τον εκπαιδευτικό από το να αναζητήσει πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν, για αυτό χρειάζεται ένα σύστημα καθοδήγησης για την αξιολόγηση παρουσιάσεων στο Διαδίκτυο. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα ακόλουθα κριτήρια αξιολόγησης:
Τα επιπρόσθετα αυτά χαρακτηριστικά ενισχύουν τη διαδικασία της μάθησης; Τα γραφικά και το video έχουν το κατάλληλο μέγεθος για Web παρουσιάσεις; Η ποιότητα του ήχου είναι καλή;
Είναι τα γραφικά και τo video κατάλληλα για την συγκεκριμένη παρουσίαση; Πιστεύετε ότι όλα τα επιπλέον χαρακτηριστικά της παρουσίασης συνεργάζονται μεταξύ τους ή κάποιο από αυτά λειτουργεί σε βάρος των άλλων;
Για την αξιολόγηση των παρουσιάσεων στο διαδίκτυο (Web sites), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακόλουθη συνοπτική λίστα κριτηρίων:
Φόρμα αξιολόγησης παρουσιάσεων στο διαδίκτυο
Ονοματεπώνυμο καθηγητή :
Σκοπός της σελίδας και ομάδες χρηστών που απευθύνεται:
Ευκολία Χρήσης:
Περιεχόμενο:
Σύνδεσμοι:
Σχεδίαση - Παρουσίαση:
Χαρακτηριστικά Αλληλεπίδρασης:
Διαφήμιση:
Μοναδικότητα Πληροφοριών:
Θα την συστήνατε;
Συνολικά Σχόλια
ΠΡΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Στόχοι:
Οργάνωση υλικού - συνδέσεις - διάταξη:
Δραστηριότητες μαθητών βάσει του υλικού:
Δραστηριότητες μαθητών βάσει του υλικού:
Συνδυασμός με άλλα συμβατικά μέσα:
Αναμενόμενες αλλαγές στο μοντέλο της διδασκαλίας και μάθησης:
Παράρτημα Ι
Κατάλογος Διευθύνσεων ανά αντικείμενο
Τέχνες - Πολιτισμός
Web Museum |
http://sunsite.unc.edu/wm/ |
Music Library of Greece |
http://www.mmb.org.gr |
Parthenon Marbles |
http://damon.gr/marbles |
Προσωκρατικοί Φιλόσοφοι |
http://www.forthnet.gr/presocratics |
Ένα ιδεατό ταξίδι στις Ενετικές Ιστορικές πηγές |
http://chania.forthnet.gr/veniva |
Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης |
http://www.forthnet.gr/cycladic-m/ |
Ελληνική Βουλή |
http://www.parliament.gr |
Γενικές
Home Education |
http://www.home-ed-press.com |
Λεξικό Merrian-Webster Online |
http://www.m-w.com |
Ευγενίδιο Ίδρυμα |
http://www.eugenfound.edu.gr |
Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης ΟΛΜΕ (ΚΕΜΕΤΕ) |
http://users.otenet.gr/~kemete |
Μαθηματικά - Φυσικές Επιστήμες
Σενάρια μαθημάτων για τη διδασκαλία των Μαθηματικών |
http://forum.swarthmore.edu/~steve/steve/mathlessons.html |
Geometry Page |
http://tqd.advanced.org/2647/geometry/geometry.htm |
Online Mathematics Dictionary |
http://www.mathpro.com/math/glossary/glossary.html |
Internet Center for Mathematics Problem |
http://mathpro.com/math/mathCenter.html |
Megamath |
http://www.c3.lanl.gov/mega-math/ |
Mathematica |
http://www-cm.math.uiuc.edu |
World Wide Web- Virtual Library Mathematics |
http://euclid.math.fsu.edu/Science/math.html |
Τ he Explorer Data Base - Σενάρια για διδασκαλία Μαθηματικών και Φυσικής |
http://unite.ukans.edu/ |
Περιοδικός Πίνακας |
http://wwanal.lanl.gov/CST/imagemap/periodic/periodic.html |
The Exploratium |
http://www.exploratorium.edu/ |
The Franklin Institute Science Museum |
http://sln.fi.edu |
Anatomy Image Browser |
http://www.vis.colostate.edu/cgi-bin/gva/gvaview |
DNA to Dinosaurs |
http://www.bvis.uic.edu/museum/exhibits/Exhibits.html |
Anthropology |
http://www.usc.edu/dept/v-lib/anthropology.html |
Λογοτεχνία - Αρχαία Ελλάδα
Complete Works of William Shakespeare |
http://the-tech.mit.edu/Shakespeare/works.html |
Web Acropolis |
http://www-media.dbnet.ece.ntua.gr/wacro/toura.htm |
The Ancient Greek World |
http://www.museum.upenn.edu/Greek_World/Index.html |
The Prehistoric Archaelogy of the Aegean |
http://devlab.dartmouth.edu/history/bronze_age |
Ξένες Γλώσσες
Artfl Project : French -English Dictionary |
http://humanities.uchicago.edu/forms_unrest/FR-ENG.html |
French tutorial sites |
http://parthe.lpthe.jussieu.fr/info_autres_fr.html |
Θρησκεία
The Cristian Catacombs of Rome |
http://www.catacombe/roma.it/welcome.html |
Mount Athos |
http://www-media.dbnet.ece.ntua.gr/athos.html |
Ecumenical Patriarchate of Constatinople |
http://www.goarch.org/patriarchate |
Εγκυκλοπαίδειες
Britannica Online |
http://www.eb.com |
Γεωγραφία
Earthrise |
http://www.earthrise.sdsc.edu |
Great Grobe Gallery |
http://hum.amu.edu.pl/~zbzw/glob/globl.htm |
Map Viewer |
http://pubweb.parc.xerox.com/map |
CityNet |
http://www.city.net |
USGS-The Learning Web |
http://www.usgs.gov/education/ |
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης - Ταξίδι στην Ελλάδα |
http://www.duth.gr/Tour.html |
Κοινωνιολογία
Unicef |
http://www.unicef.org/sowc96/index.html |
Παράρτημα ΙΙ
http://www.challenge.state.la.us/k12act/lp/format.htm
Σχέδιο μαθήματος
http://arachnid.gsu.edu/webprj01/coe/wwwamp/public_html/1planning.htm
Ιδέες για το σχεδιασμό μαθημάτων
http://www.gsu.edu/~wwwamp/mentor5.htm
Προτάσεις για το σχεδιασμό μαθημάτων