|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf) |
|
Εξώφυλλο |
Συντελεστές
|
Περιεχόμενα |
Πρόλογος |
Σωτήριος Γκλαβάς |
Η φιλοσοσφία των Μαθηματικών και τα νέα Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. |
Κωνσταντίνος Βρυώνης, Θεόδωρος Γούπος |
Βασικές αρχές της σύγχρονης Διδακτικής και εφαρμογή τους στη μεθοδολογία Project |
Αλέξανδρος Κόπτσης |
Η λειτουργική διεισδυτικότητα του Πολυεπιστημονικού και Διεπιστημονικού Μοντέλου στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής παιδείας των μαθητών |
Δήμητρα Σπυροπούλου |
Αγωγή και προαγωγή υγείας στο σχολικό περιβάλλον: Βασικές αρχές και μεθοδολογία |
Βαλάντης Παπαθανασίου |
Προτάσεις για την αξιοποίηση των "πηγών" στη διδασκαλία της Μυθολογίας - Ιστορίας |
Στρατής Μαϊστρέλλης |
Το λογισμικό παρουσίασης στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας |
Βασιλική Γιαννακού |
Ο ρόλος του θεολόγου εκπαιδευτικού στο διαπολιτισμικό σχολείο |
Κωνσταντίνος Σχισμένος |
Διαθεματικότητα στη φυσική αγωγή. Πρακτικές εφαρμογές |
Δημήτρης Μυλώσης |
Διδακτικές διαφοροποιήσεις στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. με δραστηριότητες μαθησιακής και προεπαγγελματικής ετοιμότητας, σε μαθητές με αυτισμό |
Μαρία Δροσινού |
Αναγνώριση και ταυτοποίηση των παιδιών υψηλών ικανοτήτων μάθησης |
Δόμνα Μπογδάνου |
Στάσεις των νηπιαγωγών δημόσιων και ιδιωτικών νηπιαγωγείων για τη χρήση του υπολογιστή στην προσχολική τάξη |
Νικολέττα Χριστοδούλου - Γκλιάου, Έφη Γουργιώτου |
Εκθέσεις "Υπηρεσιακής Ικανότητας" των Νηπιαγωγών Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δράμας (1920 - 1960) |
Κατερίνα Σαραφίδου, Κωνσταντίνος Μαργαριτόπουλος |
Αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού |
Διονύσιος Λουκέρης, Σπυριδούλα Κατσαντώνη, Ιωάννα Συρίου |
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου |
Παναγιώτης Μαντάς, Ζαχαρούλα Ταβουλάρη, Θεόδωρος Δαλαβίκας |
Προτάσεις βελτίωσης της λειτουργίας του θεσμού του ΣΕΠ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Στέφανος Τζέπογλου, Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος, Μαρία Μπαμπά, Γεώργιος Δούκας, Ηλίας Σκαλτσάς, Ελένη Καραμέτου |
Οδηγίες
προς τους συγγραφείς |