|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf) |
|
Εξώφυλλο |
Συντελεστές
|
Περιεχόμενα |
Πρόλογος |
Ναυρίδης Γ. Κλήμης |
Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία: Οι δράσεις του Π.Ι. |
Σωτήριος Γκλαβάς, Ακρίτας Βεντούρης, Χρύσανθος Κόνταρης, Ηλίας Κούτσης, Ελένη Παπαδοπούλου, Ηλίας Σκαλτσάς |
Η αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο. Πιλοτική εφαρμογή ενός Σχεδίου Αξιολόγησης και Αυτοαξιολόγηση με βάση τον Φάκελο Εργασιών |
Γαλήνη Ρεκαλίδου, Θωμαΐς Ζάνταλη, Μαρία Σοφιανίδου |
Στερεότυπα και περιβάλλον |
Μαρία Γκούσια - Ρίζου, Ιωάννης Βασιλούδης |
Οπτικοακουστικός γραμματισμός: Από το παιδί - καταναλωτή στο παιδί - δημιουργό |
Σταύρος Γρόσδος |
Διαθεματικότητα και αφήγηση στην Εικαστική και Μουσική Αγωγή: Διασχολικά σχέδια εργασίας για το Δημοτικό Σχολείο |
Θεανώ Κουτσουπίδου, Βασιλική Λαμπίτση |
Αισθητική Αγωγή: Μουσική και Εικαστικά ως σχέδιο μαθήματος διαθεματικής δράσης |
Αγγελική Χαμακιώτη, Όλγα Ζιρώ |
Η εφαρμογή της επανατροφοδότησης στη διδασκαλία |
Μαρία Πλατσίδου |
Από την επικοινωνιακή - κειμενοκεντρική προσέγγιση στην παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού (ή η διδασκαλία του γραπτού λόγου στο δημοτικό σχολείο σήμερα): Η περίπτωση της Κύπρου |
Ειρήνη Χατζηλουκά - Μαυρή |
Δίκαιο Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Διεθνές Ανθρωπιστικό Δίκαιο: Πρόταση διδασκαλίας |
Ακριβή Γεωργούση, Αναστασία Μπαΐλα |
Η διδασκαλία αναλυτικών μεθόδων επεξεργασίας του μαθηματικού προβλήματος μέσα από την οργάνωση των μαθητών της τάξης σε ομάδες |
Κωνσταντίνος Δαραής |
Γνώσεις δασκάλων σχετικά με τη Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) |
Αικατερίνη Αντωνοπούλου, Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σοφία Κουβαβά |
Σχεδιασμός θεματικής προσέγγισης μιας έννοιας ("ρούχα") υπό το πρίσμα των εμπειρικών ευρημάτων της Γνωστικής Ψυχολογίας |
Σοφία Χατζηγεωργιάδου, Νατάσα Μακρή, Θωμαή Στεφανοπούλου |
Αιτιώδης σχέσεις αντίληψης σχολικής ικανότητας με σχολική επίδοση και προετοιμασία για το σχολείο |
Περικλής Καλογιάννης |
Η εφαρμογή και η αποτελεσματικότητα της διαθεματικής προσέγγισης στη διδακτική πρακτική |
Μαριάννα Λ. Χατζημιχαήλ |
Απολογισμός των έργων Επιμόρφσης - Πιστοποίησης εκπαιδευτικών σε βασικές δεξιότητες των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση |
Σωτήριος Γκλαβάς, Μαρία Μπαμπά, Άγγελος Παπασακελλαρίου, Ηλίας Σκαλτσάς, Ακρίτας Βεντούρης |
Η Χημεία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση την τελευταία εικοσιπενταετία. Διαπιστώσεις και προτάσεις. |
Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος, Γεώργιος Δούκας, Βικτωρία Σακκιάδη |
Οδηγίες
προς τους συγγραφείς |