|
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf) |
|
Εξώφυλλο |
Συντελεστές
|
Περιεχόμενα |
ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης Νέα Έκδοση 2011 |
Ι.Ν. Παρασκευόπουλος, Πολυξένη Παρασκευοπούλου |
Πολιτικές και μέτρα για την ένταξη όλων των παιδιών προσχολικής αγωγής στο εκπαιδευτικό σύστημα |
Νικολέττα Γκλιάου - Χριστοδούλου |
Πρόγραμμα "Πνευματική Εκπαίδευση" (Spiritual Education Project): Θεωρία και εφαρμογή στο μάθημα των Θρησκευτικών στην Ελλάδα |
Οσία Αναστασίου |
Πολιτισμική Ετερότητα, Στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στο νέο βιβλίο της Β' Γενικού Λυκείου, "Πολιτική και Δίκαιο" (Κ. Παπακωνσταντίνου - Λ. Κατσίρας, ΟΕΔΒ, Αθήνα 2009) |
Λεωνίδας Κατσίρας |
Το μάθημα της Ιστορίας και οι Νέες Τεχνολογίες: Το εκπαιδευτικό λογισμικό "Κασταλία" |
Ελένη Βλάχου, Αναστασία Λαφάρα, Ιωάννης Τζώρτζης |
Η διδακτική της χρήσης των σχολικών βιβλίων |
Ευστρατία Σοφού, Σπυριδούλα Κατσαντώνη, Ζαχαρούλα Ταβουλάρη |
Η Παιδαγωγική του Σχεδίου Εργασίας (Μέθοδος Project) και η εφαρμογή της στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας - γλώσσας ειδικότητας |
Αικατερίνη Μαυρομαρά - Λαζαρίδου |
Διδακτικές προτάσεις με στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης στο μάθημα της Ιστορίας της Α' Γυμνασίου |
Σοφία Αυγέρη |
Ευέλικτη Ζώνη, Θεωρία και πράξη |
Χρίστος Πατσάλης, Καλλιόπη Παπουτσάκη |
Η συμβολή των παιχνιδιών ρόλων στην επικοινωνιακή ικανότητα των μαθητών της ξένης γλώσσας |
Κωνσταντίνος Γκαραβέλας |
Απόψεις δασκάλων και νηπιαγωγών για το ρόλο του εκπαιδευτικού ως ερευνητή |
Κυριακή Μέλλιου |
Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης σε Νηπιαγωγεία Ειδικής Αγωγής. Ένα παράδειγμα από τα νηπιαγωγεία Μυτιλήνης |
Ευτέρπη Κυδωνιάτου, Σοφία Ανδριώτη, Μαρία Δροσινού |
Απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών για την καλλιέργεια της προφορικής επικοινωνίας, της ανάγνωσης και της γραφής: η περίπτωση του Νομού Καβάλας |
Κωσταντίνος Χατζηδήμου |
Γραπτή εξέταση των μαθητών και επιστημονική έρευνα |
Κωνσταντίνος Παγώνης |
Η αξιοποίηση της ομάδας και της παροχής κινήτρων στην διδασκαλία προχωρημένων εννοιών στο Excel |
Βασίλειος Σωτηρούδας |
Η Σχέση μεταξύ του Δείκτη Μάζας Σώματος και των επιπέδων των λιπιδίων σε μαθητές Ηλικίας 12 - 15 Ετών |
Γεώργιος Λαπούσης, Σταύρος Τσόνιας |
Η σημασία του αυτοκαθορισμού των εκπαιδευτικών στα προγράμματα επιμόρφωσής τους: Η περίπτωση των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής |
Γεώργιος Γοροζίδης, Αθανάσιος Παπαϊωάννου |
|