17/11/2024
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΤΕΥΧΟΣ 9, 2004
Αρχική Σελίδα
>
Εκδόσεις
>
Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτω
ν >Τεύχος 9
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf)
Εξώφυλλο
(2.481 Kbytes)
Συντελεστές
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Μιχάλης Αγ. Παπαδόπουλος
Διδακτικές προσεγγίσεις σε πολυπολιτισμικές τάξεις
Γεωργία Δούβλη
Τοπική κοινότητα και σχολείο
Ιωάννης Φύκαρης
Συμμετοχική διοίκηση και διαδικασία λήψης αποφάσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Αθανάσιος Κουσουλός, Κωνσταντίνος Μπούνιας, Γεώργιος Καμπουρίδης
Διαδικασίες λήψης αποφάσεων σε εκπαιδευτικό οργανισμό:
Απολογισμός και επαναπροσδιορισμός
Γιάννης Ρες
Τα Σχέδια Εργασίας στην ανάδυση της γλώσσας - εγγραμματισμού στο Νηπιαγωγείο
Μάρω Πικροδημήτρη
Το θεατρικό παιχνίδι στο Δημοτικό Σχολείο
Αστέριος Τσιάρας
Οι δυσκολίες μάθησης στα Δημοτικά Σχολεία της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου
Δημήτριος Λιγνός
Δυνατότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής προσέγγισης στη διδασκαλία των Θρησκευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημήτρης Γ. Παπαϊωάννου, Σοφία Στράγκα
Η εικόνα του εκπατρισμένου στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β΄ Γυμνασίου: Μια διδακτική πρόταση
Μαρία Νέζη, Νότα Σεφερλή
Ηθική και κοινωνική αξιολόγηση στο διήγημα "Βαρδιάνος στα Σπόρκα" του Α.Παπαδιαμάντη: Μελέτη και διδακτική πρόταση
Μάρθα Κίσκιρα - Soderquist
Η αξιολόγηση του μαθήματος της Ιστορίας και η αξιολόγηση της διδασκαλίας της Ιστορίας στην ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Γενική θεώρηση
Δημήτριος Κ. Γιαννακόπουλος
Πολυδύναμο Ενιαίο Κέντρο Ειδικής Αγωγής και βιωσιμότητα των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής
Μαρία Χ. Δροσινού
Η Ευέλικτη Ζώνη ως εκπαιδευτική καινοτομία: Μια μελέτη περίπτωσης της εφαρμογής της σε τρία Γυμνάσια
Δήμητρα Σπυροπούλου
Τ.Π.Ε. και διδασκαλία ξένων γλωσσών: Ιστορική αναδρομή, αναγκαιότητα και προοπτικές
Κωνσταντίνα Οικονόμου
Οδηγίες προς τους συγγραφείς
Σχεδίαση και ανάπτυξη: Γραφείο Πληροφορικής Π.Ι.
©2004- 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο