| 
    
  | 
    
 
 Περίληψη Ο σύγχρονος Έλληνας επιχειρηματίας - παραγωγός γεωργικών 
        προϊόντων θα πρέπει να γνωρίζει καλά τις ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών 
        - αγοραστών, για να μπορεί να προσαρμόζει την παραγωγή του σ’ αυτές. Η 
        Εμπορία (marketing) Γεωργικών Προϊόντων δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα 
        που αφορούν στα είδη των προϊόντων που θα παράγει, στη μορφή, στην ποιότητα, 
        στις ποσότητες, στους τρόπους παραγωγής κ.λπ. 
 Έκδοση Π.Ι. • Αριθμός σελίδων 419 • Σχήμα 17X24 • ISBN 960-8138-15-9     | 
  
|   
 
  |