|
|
![]() |
Περίληψη Ο σύγχρονος Έλληνας επιχειρηματίας - παραγωγός γεωργικών
προϊόντων θα πρέπει να γνωρίζει καλά τις ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών
- αγοραστών, για να μπορεί να προσαρμόζει την παραγωγή του σ’ αυτές. Η
Εμπορία (marketing) Γεωργικών Προϊόντων δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα
που αφορούν στα είδη των προϊόντων που θα παράγει, στη μορφή, στην ποιότητα,
στις ποσότητες, στους τρόπους παραγωγής κ.λπ.
Έκδοση Π.Ι. • Αριθμός σελίδων 419 • Σχήμα 17X24 • ISBN 960-8138-15-9 |
![]() |
![]() |
|
|