rss

The Pathway to
Inquiry-Based
Science Teaching




SIS-CT-2010-266624
 
 


 


ΠΕΡΙΛΗΨΗ


A

Ακολουθώντας τις συστάσεις της έκθεσης "Science Education Now: A renewed Pedagogy for the Future of Europe" η Υποστηρικτική Δράση PATHWAY επιτυγχάνει τη συνεργασία ειδικών στον τομέα της έρευνας στην εκπαίδευση των φυσικών επιστημών, των διδασκόντων, επιστημόνων που αναπτύσσουν τα προγράμματα σπουδών και υπευθύνων εκπαίδευσης για να προωθήσει την αποτελεσματική χρήση των τεχνικών της Διερευνητικής Διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη. Η προτεινόμενη προσέγγιση βασίζεται σε τρεις κύριους άξονες:
α) Προτείνει μια βασική προσέγγιση Διερευνητικής Διδασκαλίας των φυσικών επιστημών,
β) αναπτύσσει μια σειρά από μεθόδους για να παρακινήσει τους διδάσκοντες να αποδεχθούν και να χρησιμοποιούν τις Διερευνητικές Τεχνικές στην τάξη τους και
γ) προσφέρει πρόσβαση σε μια μοναδική συλλογή ανοικτών διδακτικών σεναρίων και πρακτικών που επεκτείνουν τους φυσικούς περιορισμούς της τάξης.
Μια τέτοια προσέγγιση καθιστά ικανούς όλους τους παράγοντες εκπαίδευσης να επανεξετάσουν τις μεθόδους τους υπό το φως των τεχνικών της Διερευνητικής Διδασκαλίας με στόχο να καλυτερεύσουν τη απόδοση των πρακτικών τους

"Science Education Now: A renewed Pedagogy for the Future of Europe"
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΥΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ