24/7/2024     rss
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 12, 2007
Αρχική Σελίδα > Εκδόσεις > Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων >Τεύχος 12

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf)

 
Εξώφυλλο
Συντελεστές
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Δημήτριος Βλάχος
Πανελλαδική Έρευνα για το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο
Σωτήριος Γκλαβάς, Αναστασία Καραγεωργίου
Ελληνικές λέξεις σε ξένες γλώσσες: Ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας με χρήση διαδικτύου στη Γ' Γυμνασίου
Κωνσταντίνα Οικονόμου
Ελληνική Παράδοση και Διδακτική: Τα λαογραφικά του "παραδοσιακού γάμου" στο πλαίσιο ενός σχεδίου εργασίας
Δήμητρα Μακρή
Διαδίκτυο και διαπολιτισμική εκπαίδευση: Δυνατότητες και περιορισμοί
Οδυσσέας Ευαγγέλου
Η εκπαίδευση ειδικών πληθυσμιακών ομάδων στην Ελλάδα: Η περίπτωση των Τσιγγάνων
Δημήτριος Μπενέκος
Η συμβολή της λυκειακής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής παιδείας των μαθητών: Απόψεις και προτάσεις των εκπαιδευτικών
Δήμητρα Σπυροπούλου, Τριανταφυλλιά Αντωνακάκη, Σοφία Κονταξάκη, Σαράντος Μπούρας
Σχολικά Βιβλία Χημείας Λυκείου: Παράγοντες που συμβάλλουν στην κατανόησή τους
Ευθυμία Παραλίκα, Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση
Διδακτικός χρόνος και διδακτέα ύλη: Η αναγκαιότητα της επάρκειας του διδακτικού χρόνου
Άννα Σιγανού
Δομημένα διδακτικά προγράμματα προεπαγγελματικής ετοιμότητας στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.)
Μαρία Δροσινού
Επαγγελματικός προσανατολισμός ατόμων με ψυχικές διαταραχές: Πιλοτικό πρόγραμμα Ιδρύματος Κοινωνικής Πρόνοιας Αγιάσου "Η Θεομήτωρ"
Ευστράτιος Παπάνης, Αγνή Βίκη
Στάσεις και προθέσεις ως προς τη φυσική δραστηριότητα μαθητών δημοτικού σχολείου με διαφορετικό δείκτη μάζας σώματος
Σπυρίδων Κάμτσιος, Νικόλαος Διγγελίδης
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου - αξιολόγηση της σχολικής μάθησης και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Αθανάσιος Χαρίσης
Φιλαναγνωσία, παιδικά έντυπα και δημιουργικότητα των παιδιών
Νικολέττα Χριστοδούλου - Γκλιάου
Η εκπαίδευση των μικρών παιδιών στην παγκόσμια κοινωνία: Ζητήματα αναλυτικών προγραμμάτων
Έφη Γουργιώτου
Οδηγίες προς τους συγγραφείς
Σχεδίαση και ανάπτυξη: Γραφείο Πληροφορικής Π.Ι.
©2004- 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Creative Commons Licence