|
|
Σκοπός αυτής της υπηρεσίας είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν μικρά ή μεγάλα καθημερινά προβλήματα που προκύπτουν κατά τη χρήση των νέων τεχνολογιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Το Help Desk περιλαμβάνει:
- Εργαλεία και Τεχνικές: Δίνεται λίστα εργαλείων λογισμικού που υπάρχουν διαθέσιμα στο δίκτυο και άμεση βοήθεια σε διάφορα θέματα τεχνικού κυρίως περιεχομένου για την απόκτηση τεχνικών δεξιοτήτων, όπως χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δημιουργία ιστοσελίδων και παρουσιάσεων, τεχνικές οδηγίες εγκατάστασης προγραμμάτων τηλε-συνδιάσκεψης, χρήση διαφόρων browsers, κ.λπ.
- Εκπαιδευτική χρήση του Διαδικτύου: Παρουσιάζονται προβληματισμοί και προτάσεις για την αποτελεσματική χρήση των υπηρεσιών του Διαδικτύου στο σχολικό περιβάλλον.
- Συνηθισμένες ερωτήσεις: Δίνονται απαντήσεις σε συχνά υποβαλλόμενες ερωτήσεις.
- Υποβολή Ερωτήσεων: Παρέχεται η δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων, μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον, σε θέματα που αφορούν στις υπηρεσίες του Κέντρου ή γενικότερα θέματα που απασχολούν εκπαιδευτικούς και μαθητές.
- Αναζήτηση βιβλιογραφίας: Δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης σε τοποθεσίες στον παγκόσμιο ιστό πληροφοριών του Διαδικτύου, σχετικές με ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες και ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία.
- Αναζήτηση στο Διαδίκτυο: Δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης πληροφοριών κάνοντας χρήση φιλικών και αποτελεσματικών μηχανών αναζήτησης.
- Προτάσεις-Σχόλια: Δίνεται η δυνατότητα αποστολής σχολίων και προτάσεων για τη συνεχή βελτίωση του Κέντρου Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωσης.
|